Iubitori de pisici

„A cat lover is called an ailurophile.” Ce chestie! Eu nici nu pot pronunţa cuvântul ăsta.

10 comentarii (+add yours?)

  1. toscana
    Feb 09, 2011 @ 17:02:57

    sasha,ai revenit?am auzit ca zbieri noaptea si deranjezi bipezii.bine faci! 😉

    Răspunde

  2. Griska
    Feb 09, 2011 @ 19:09:29

    Da, Sasha, chiar aşa faci?!
    Excelent, credeam că eu sunt singurul! 😛

    Răspunde

    • coolcat2
      Feb 10, 2011 @ 10:47:10

      Zbier noaptea şi zbier şi ziua când lucrează Alex. Îi scot din sărite. Altfel sunt foarte draguţ.

      Răspunde

    • coolcat2
      Feb 10, 2011 @ 10:50:12

      Ţie ce-ţi fac ca să taci?

      Răspunde

      • Griska
        Feb 11, 2011 @ 20:33:39

        Pe mine mă iau în braţe şi mă aduc în dormitor – deşi aş putea să intru şi singur, au tăiat uşa şi mi-au făcut o intrare specială.
        Dar nu mă las luat întotdeauna, când am chef de joacă muşc sau o rup la fugă în sufragerie 😛 Fiindcă vreau să se joace cu mine, să mă bage în seamă!

  3. Pisu
    Feb 10, 2011 @ 10:28:08

    Bravo Sasha!!!! Ne bucuram ca mai scrii pe aci 😀
    Ciudata denumire…hmmm

    Răspunde

  4. nicoleroua
    Feb 15, 2011 @ 21:33:33

    Salutari lui Sasha, de la pisica Roua!

    Răspunde

  5. nicoleroua
    Feb 15, 2011 @ 22:17:20

    Va place fotografia mea?

    Răspunde

  6. Diana Kosztyi
    Apr 22, 2012 @ 11:43:36

    Oameni buni, acesta este un strigat de ajutor ! Am trei pisici, stau cu chirie si miercuri trebuie sa parasesc apartamentu; peste cam o luna am sa am un altul Pana atunci, voi locui provizoriu intr-un loc unde nu sunt primita cu ele. Va implor gasiti-mi o solutie pentru o luna, cel mult. Altfel imi pierd sufletul. Aici mor cu ele impreuna pana miercuri. Sunt si accidentata, nu pot sa ma misc, nu am pe nimeni. Sunt si cetatean maghiar, oarecum repatriat, am fugit din tara pe vremuri, acum sunt in Bucuresti. Se pare ca tara mea imi aduce numai durere, intr-o forma sau alta.Deci, nu pot sa cred ca nu ma va ajuta cineva ! Nu pot sa le parasesc. mai bine ma parasesc pe mine insami Ele sunt toata caldura pe care o mai am .

    Răspunde

Lasă un răspuns

