Magicianul

Mama a fost atât de drăguţă să-mi facă cadou purici de la prietenii ei din spatele blocului. M-am gândit să profit de ocazie pentru a face ceva cu viaţa mea.

Pregătesc un număr de dresaj. Am recuzita, am resursele umane, am resursele puriceşti. Am cu ce, bă.

Un preview pentru prieteni:

13 comentarii (+add yours?)

  1. vic
    Dec 10, 2010 @ 13:09:17

    advantage, se pune dupa ceafa. :-))

    Răspunde

  2. Chiti
    Dec 13, 2010 @ 08:53:03

    Par niste animale distractive, sa-i zic lui mami sa-mi cumpere si mie.

    Răspunde

  3. mihaeladitoscana
    Dec 13, 2010 @ 12:22:11

    sasha sa zii zici mamicii tale ca s-a deschis gradinita http://mihaeladitoscana.wordpress.com/2010/12/12/a-fost-odata/

    Răspunde

  4. Pisu
    Dec 14, 2010 @ 00:22:29

    Am avut si eu, au fost exterminati chiar si manual…eu tot credeam ca o sa ii pastreze ai mei sa ca ma joc cu ei dar iau aplatizat 😀 Mai bine…tare ma manca pielea de la puriceii astia 😀

    Răspunde

  5. mihaeladitoscana
    Dec 14, 2010 @ 00:59:08

    ah,uitasem!sashica sa ii zici lui mami tau sa iti cumpere frontline.is o minunatie,ai sa vezi.sunt niste picaturi ce trebuies puse dupa capsor ca sa nu ajungi tu sa te lingi.si ai sa vezi ca nu o sa mai traga nici un puric la tine! 🙂
    p.s. ciudat ca taticul tau nu are un tratament adecvat anti-puric 😛

    Răspunde

  6. Griska
    Dec 15, 2010 @ 21:53:05

    Eu am avut puricei când eram mic – adică nu împlinisem juma de an, da mă făcusem deja voinic, aşa că de atunci port zgărdiţă roşie. Cum mi-au pus-o, cum au început să curgă de pe mine puricei morţi!
    Da acum, după ce-am citit ce-ai spus tu, parcă-mi pare rău că sărmanii de ei au răposat înainte de a apuca să-i dresez! 😀

    Răspunde

  7. rahvee
    Dec 16, 2010 @ 00:39:15

    :)) Mult succes. Astept spectacolul cand ai terminat dresajul

    Răspunde

  8. mihaeladitoscana
    Dec 24, 2010 @ 18:05:53

    sashica sa ai un craciun fericit si plin de bunatati!si sa le zici parintilor tai sa te lase sa faci ce-ti vreau mustatile 🙂 un craciun fericit si mamicii tale 🙂

    Răspunde

  9. mihaeladitoscana
    Ian 02, 2011 @ 00:28:24

    la multi ani puricosilor 🙂 iata rezultatele: http://mihaeladitoscana.wordpress.com/2010/12/12/a-fost-odata/

    Răspunde

  10. Griska
    Ian 03, 2011 @ 10:15:03

    La mulţi ani, Sasha, ţie şi bipezilor tăi – nu şi puricilor! 😆

    Răspunde

Lasă un răspuns

