Aşa începe

De când n-am mai povestit mi-a albit o mustaţă. Pe partea dreaptă.  În curând o să arat ca domnul din imagine.

În rest, totul bine.

8 comentarii (+add yours?)

  1. ora25
    Noi 16, 2010 @ 13:09:59

    🙂 ciudată culoare de ochi.
    Greuceanu zice că e mai mişto cu mustăţi albe. Dar n-aş avea încredere …el şi-aşa n-a avut niciodată de alte culori.

    Răspunde

  2. mihaeladitoscana
    Noi 16, 2010 @ 14:39:47

    o bine ai revenit sashica! 🙂

    Răspunde

  3. Pisu
    Noi 16, 2010 @ 15:27:02

    De cand nu te-am mai vazut mai sasha…sau citit mai degraba. Ce s-a intamplat cu tine, doar nu vrei sa ti se albeasca mustatile fara noi 😀 eu deja le am albe asa ca poate mie mi se vor innegri…cine stie :))

    Ce mai faci, pe unde ai umblat?

    Răspunde

  4. Griska
    Noi 17, 2010 @ 22:07:30

    Şi eu am mustăţile albe, dar nu chiar pe toate. Câteva sunt negre înspre rădăcină şi albe la vârf.
    Da domnu’ din poză e simpatic 🙂

    Răspunde

  5. Chiti
    Noi 20, 2010 @ 17:40:11

    Mie tocmai mi-a mai aparut una neagra… Zau daca inteleg mustatile astea. Bine ai revenit, Sasha!

    Răspunde

Lasă un răspuns

