2010

Am intrat în anul nou arţăgos. Iarba nu-mi mai place, gura nu-mi mai tace (mai ales noaptea), spre disperarea părinţilor mei care pronunţă din ce în ce mai des vânzare şi ţigani. Wtf? :-S

Nu mă lezaţi.

10 comentarii (+add yours?)

  1. Chiti
    ian. 08, 2010 @ 21:47:22

    Ooof, bietul Sasha! Eu te inteleg bine, m-au exilat in alta camera si au inchis toate usile dintre noi. Noaptea ma joc singura (doar nu sunt fraiera sa dorm noaptea, ziua e de dormit. Noaptea e de jucat).

    Răspunde

    • coolcat2
      ian. 11, 2010 @ 11:41:55

      Îmi pare rău că-ţi petreci nopţile la izolator. Nu te lăsa! Te sfătuiesc să înveţi să deschizi uşile. E foarte simplu: sari şi te agăţi cu mâinile de clanţă.

      Răspunde

  2. Griska
    ian. 09, 2010 @ 03:46:32

    Si eu am patit la fel, Sasha, dupa anul nou. Am atins apogeul intr-o noapte, pe la trei, cand m-am urcat pe sforile cu rufe din baie si am cazut in cada, intr-o ploaie de sosete, cu miorlaiturile de rigoare. Pe urma am binevoit sa adorm – bipezii au banuit ca m-am lovit si m-am speriat.
    A doua zi in casa s-a vorbit despre veterinari si despre oarece operatii legate de bilutele mele din dotare, s-a cumparat si oarece zaharel pentru pisici infierbantate… Dar eu am inteles tot si m-am potolilt 😆

    Răspunde

  3. Pisu
    ian. 09, 2010 @ 12:09:19

    of Doamne!!! Bipezi astia…ce o avea cu noi. Eu de mult sunt exilat seara in diverse camere….iarna in bucatarie si vara in balcon. Si ce puteam sa fac decat sa ma obisnuiesc sa dorm si eu noaptea. Dar dimineata devreme nu scape ai mei de miorlaitul meu sugestiv: „Va roooog lasatimaaaaaa afaraaa…..am stat destul aiciiiiiiiiiiiiiii!!!” In general merge 😀
    In rest mai sunt rau cand nu imi dau atentie si vreau si eu pe hol sa ma uit ca tot omul cine vine si cine pleaca…nu de alta dar la geam nu vad nimic 😀
    Si in general ma lasa…noroc cu mama…tata e mai sever 😀

    Eu sper sa nu ramaneti fara bilute…eu tin la ale mele f mult 😀

    Răspunde

  4. Mirela
    ian. 09, 2010 @ 22:49:07

    Dulcele de tine! Serafina e mare fraiera. Azi vara i-am adus in vizita de curtoazie/petit/logodit doi motani (pe rand!) frumosi nevoie mare! Un birmanez si un ”garfield”, adica portocaliu tigrat. Doamne, ce bataie le-a tras la mandoi, i-a umilit, i-a facut de doua parale….sarmana mixandrină, apoi iar a a inceput cu miorlaitul, asa ca i-am dat pastilute si am ametit-o un pic. Ce sa-i faci, poate te vrea pe tine! Ce ti-e si cu voi, stapanii nostri felini! Pupicuri! Si multa sanatate!

    Răspunde

  5. Mirela
    ian. 09, 2010 @ 22:53:27

    P.S. ”Misandrină”, nu ”mixandrină”. Ne cerem scuze pisicești! Weekend frumos!

    Răspunde

  6. coolcat2
    ian. 11, 2010 @ 11:36:10

    Grişka şi Pisu sunteţi doi motani fericiţi. Biluţele mele s-au dus pe apa sâmbetei de foarte mulţi ani. 😦 Ce copii frumoşi aş fi putut avea!

    Răspunde

  7. Sakura
    ian. 14, 2010 @ 11:02:33

    Răspunde

Lasă un comentariu