N-am cuvinte

Aflu că iar mă lasă singur acasă. Oameni!

15 comentarii (+add yours?)

  1. ora25
    Noi 06, 2009 @ 20:55:38

    o să-ţi aducă multe suveniruri cu le Chat Noir!

    Răspunde

  2. unicornu' parizer
    Noi 06, 2009 @ 20:58:09

    5 zile trec mult prea repede… ok, probabil trec mai greu cand esti singur acasa in Cluj decat in 2 la paris dar n-a zis nimeni ca viata e dreapta!

    ps
    nu-mi vine sa cred… comentez jurnalul unei pisici!!!

    Răspunde

  3. ora25
    Noi 06, 2009 @ 21:06:05

    da măi saşa, da’ când s-or întoarce o să înveţi să ronronezi!

    Răspunde

  4. luiza
    Noi 06, 2009 @ 23:16:29

    o să-ţi aducă un ratatouille de jucărie.

    Răspunde

  5. cinemavictoria
    Noi 07, 2009 @ 00:30:49

    io zic ca pe timpul cat lipsesc dumnealor sa pui la cale o revolutie! allons felines de la patrie! vive la republique des moustaches!

    Răspunde

  6. Pisu
    Noi 07, 2009 @ 13:50:01

    Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😦
    Ei se distreaza si tu ….nimic…

    Cand vin inapoi cred ca merita 5 zile de ignorat masiv :))

    Răspunde

  7. coolcat2
    Noi 09, 2009 @ 12:18:57

    Deja avem prin casa 2 afişe cu pisica aia neagra şi urâtă. Assez c’est assez, ca să zic aşa!

    Răspunde

  8. coolcat2
    Noi 09, 2009 @ 12:19:54

    Ideea cu revoluţia mi se pare bună. Mai ales acum că am blog, pot declanşa una mondială. Păzea!

    Răspunde

  9. coolcat2
    Noi 09, 2009 @ 12:21:30

    Sper că şi oamenii mei citesc comentariile astea, pentru că sugestia luizei e super. Asta vreau eu să primesc de la Paris!

    Răspunde

  10. Chiti
    Noi 09, 2009 @ 21:30:46

    Sasha, dar nu ramai singur, ne jucam noi cu tine 🙂

    Răspunde

  11. coolcat2
    Noi 10, 2009 @ 10:42:56

    Mersi Chiţi.

    Răspunde

  12. vic
    Noi 10, 2009 @ 15:16:09

    mai pisoiule,
    rogu-te poza.
    rogu-te, tu esti sasha?

    voiesc a face cunostinta. sa stiu citi ani ai pe motaneste.
    eu sunt jazz, am 2 1/2 ani si sunt pisoaica birmana. alintata, tot tacimul. o sa vin sa te vad si sa vorbim.

    cum esti singur? cine sta cu tine? ma intereseaza aceste amanunte, ajuta la experienta.

    Răspunde

    • coolcat2
      Noi 11, 2009 @ 13:10:51

      Am 12 ani şi 10 luni, dar mă ţin foarte bine. Negruţ, frumuşel şi agil în continuare.
      Când am zis că rămân singur, m-am referit la mama şi la tata. De fapt nu rămân chiar singur. De data asta o sa vină să stea cu mine bunicul.
      Întotdeauna găsesc părinţii mei pe cineva care să vină măcar de două ori pe zi să-mi dea de mâncare, să cureţe după mine, să se joace puţin şi să mă lase la aer, pe balcon. 🙂
      Numai că mie nu-mi prea place fără ei.

      Răspunde

  13. Griska
    Noi 11, 2009 @ 09:42:13

    Pe mine nu ma lasa singur… 😦 Bipezii ma iau cu ei cand pleaca din oras, desi eu ma ascund… De vreo doua ori m-au scos de sub pat cu matura… Dar cand ma pomenesc in masina imi place… Imi place si pe unde ma duc (am stat de doua ori la hotel 😀 ), si nici de-acolo n-as mai vrea sa plec, ma ascund cand ii vad carand bagaje…

    Răspunde

    • coolcat2
      Noi 11, 2009 @ 13:13:31

      Mie nu-mi place să plec de acasă. Am fost o dată cu trenul şi o dată cu maşina. Cu trenul mi s-a părut acceptabil, am stat mai tot timpul cuminte în rucsăcelul meu. Cu maşina a fost horror. Claustrofobie. Am mieunat tot drumul de 5 ore. Spre disperarea oamenilor.

      Răspunde

Lasă un răspuns

